06 30 38 74 03 info@praktijkdebree.nl

Atlas-Lumbaalmassage

Unieke nek, schouder en (onder) rugbehandeling

De Atlas-Lumbaalmassage is een zeer effectieve behandeling bij nek, schouder en (onder) rugklachten. Het is een interactieve behandeling waarbij u als cliënt zelf bepaalde bewegingen maakt, hierdoor worden knelpunten op een natuurlijke manier opgeheven. Nadien wordt door een massage de doorbloeding weer op gang gebracht wat goed is voor uw herstel.

Wie heeft er tegenwoordig geen last van een pijnlijke nek, schouder of arm als gevolg van overbelasting? Ook bij migraine, clusterhoofdpijn, chronische hoofdpijn, lage rugpijn, een vastzittend SI-gewricht, hernia, Ischias, heup- en knieklachten zijn de meeste reacties na een Atlas-Lumbaal behandeling vaak dat ze snel en effectief zijn geholpen.

Vaak worden knopen hardhandig weg gemasseerd, wat met veel pijn en napijn of een beurs gevoel gepaard gaat en dat is meestal geen pretje. Onze behandelingen geven sneller resultaat met minder pijn en napijn.

Onze Atlas-Lumbaal massages kunnen worden aangepast aan uw wensen. Zo kunnen wij standaard massages bieden maar ook massages die gericht zijn op individuele klachten. Op die manier wordt de effectiviteit en het rendement van de massage nog hoger. Zo kunnen wij de focus tijdens de massage bijvoorbeeld meer op een specifiek gebied leggen. Ook bieden we diverse andere massages aan: kom tot rust diepe met een wellnessmassage. Daarnaast bieden we massages aan bij u op de werkvloer middels een bedrijfsmassage/stoelmassage.

Indien wij een massage geven, hoeft u nergens naar om te zien. Wij zorgen voor de juiste materialen en benodigdheden.

Wanneer kiezen voor een Atlas-Lumbaalmassage?

Atlasmassage bij:

Hoofdpijnen (migraine, cluster, etc.)

Nekklachten

Schouderklachten

Armklachten

Lumbaalmassage bij:

Lage rugklachten

SI klachten

Uitstralingspijn

Overige, aan de wervelkolom gerelateerde klachten

Over Praktijk De Bree

Praktijk De Bree is gevestigd in Barneveld en is een kleine praktijk waar u echt centraal staat en waar u een persoonlijke aanpak krijgt op maat. Wij nemen uitgebreid de tijd voor u en geven u de beste service. Ons doel is om u zo goed mogelijk te helpen en u daarbij de juiste adviezen te geven. Praktijk De Bree is opgericht in 2009 en biedt massagetherapie op maat aan.

Praktijk De Bree werkt niet met behandelwijze waarbij gewerkt wordt met bepaalde energie, zoals bij reiki of energetische massages. Hier leest u meer over de praktijk.